W związku z zakańczaniem prac związanych z oprogramowaniem zamówionym przez zleceniodawcę, należącym do projektu „Wdrożenie systemu B2B umożliwiającego integrację systemów biznesowych spółki Pro-Development Sp. z o.o” realizowanego w ramach działania 8.2, w listopadzie 2016 roku odbyły się szkolenia dla kluczowych użytkowników systemu: odbiorców modułu zarządczego, sprzedażowo- marketingowego, zarządzania parkami technologicznymi oraz projektowo budowlanego.
W ramach cyklu szkoleń teoretycznych i praktycznych kluczowi użytkownicy ( pracownicy zleceniodawcy; pracownicy działu księgowości, controllingu oraz działu prawnego partnera Pro- Development – firmy W&B Mold; pracownicy biura nieruchomości XYZ Aneta Węska; zespół architektów pracowni D. Barańskiej) odbyli kurs teoretyczny, dotyczący założeń systemu i jego funkcjonalności oraz warsztaty praktyczne pokazujące możliwości oprogramowania w poszczególnych grupach interesariuszy.
Uczestnicy zostali przeszkoleni w zakresie użytkowania dedykowanego im modułu , a warsztaty odbyły się w kilku sesjach, w grupach podzielonych ze względu na moduły. Podczas zajęć praktycznych użytkownicy systemu nauczyli się m.in zakładać nowe inwestycje, przydzielać zadania poszczególnym osobom oraz reagować na pojawiające się alerty.